sobota, 14 października 2017

Wstęp

Wkrótce pojawi się prolog dotyczący tego opowiadania. Jak na razie "Hunter" nie będzie kontynuowany, aż do momentu, w którym ułożę cały plan ramowy.
Tutaj będziecie mogli przeczytać opowiadanie "Blood and Money" całkowicie mojego autorstwa (żadne fanfiction filmów itp.), z mojej wyobraźni. 


Jedyną znaną postacią w tej historii będzie John Cusack. Jego postać nie będzie miała nic wspólnego z tym aktorem (poza nazwiskiem i wyglądem). Co do fabuły - spróbuję napisać thriller, ale nie obiecuję co z tego wyjdzie :P
Tak więc tytuł, nazwa linku, opisy, treść są mojego autorstwa. Szablon z filmu "Dragon Blade" nie ma nic wspólnego z opowiadaniem, ale że na nim jest John Cusack - to jednak pozostanie tu. Nie będę zmieniała już szablonu. 

Tak informacyjnie:

  • Spam, powiadomienia o nowościach pozostawiaj w zakładce linki
  • Rozdziały będą pojawiały się co najmniej raz w miesiącu. 
  • Szablon został wykonany przez Oreuis, na moje zamówienie 
  • Opowiadanie jest mojego autorstwa
  • Tytuł "Blood and Money" jest mojego autorstwa
  • Postaci występujący w opowiadaniu są fikcyjni (poza główną bohaterką, która będzie miała kilka cech mojego charakteru; oraz J. Cusacka, który i tak istnieje naprawdę, ale używam jego wyglądu i nazwiska do postaci). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez oreuis
szablon wykonany przez oreuis