poniedzia艂ek, 16 kwietnia 2018

Chapter 04



____________________

馃惥


Hej!I co s膮dzicie o tym rozdziale? Mam nadziej臋, 偶e jako艣 idzie to czyta膰 xD a tak na powa偶nie - ostrzega艂am, 偶e Sarah nie b臋dzie mia艂a 艂atwo, ale spokojnie ... 
Co do reszty znajomych - oka偶e si臋 wkr贸tce, co si臋 z nimi stanie. 



Hejka!
Nie, nie zawieszam opowiadania! Tak na wst臋pie.

"The Frozen Blood" poprawi艂am! Uff - ale - niestety nie mog臋 powrzuca膰 na bloga, bo czcionka si臋 psuje ;/ jest czarna, drobna i za Chiny nie chce si臋 pozmienia膰 jak naciskam np. verdana - rozmiar normalny.

"Hunter" ma ju偶 zarys kolejnych rozdzia艂贸w, wi臋c co艣 tam pisz臋 ...

Bardzo powoli p贸jdzie mi z pisaniem "Pok贸j 1408", nie tylko ze wzgl臋d贸w na poprawki "TFB" oraz Hunter. Nie mam zbytnio czasu, na razie mam zawalone dni prac膮 ...


Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. Jak za艂atwi膰 spraw臋, kiedy kto艣 nie mo偶e sobie poradzi膰 z egzekucj膮 swojej dziewczyny? Przywali膰 mu ze strzelby w 艂eb, a najlepiej w czo艂o, 偶eby by艂o epicko. I teraz przyda艂aby si臋 melodia skomponowana przez Hansa Zimmera. ;P Albo ten ch贸r z ,,Fargo” – Litany by the Benedictine Nuns, co艣 takiego. Znajd臋, to podam Ci link. (:
    Nie s膮dzi艂am, 偶e ktokolwiek zginie, a tu tak krwawo. A偶 mi si臋 przypomnia艂y czasy z ZOO i nietypowe konwersacje, i flaki w opowiadaniach.
    Moja mama najlepsza. Telewizor ,,gada“ w tle od jakich艣 dwudziestu minut, a mama nagle, zdziwiona: co my, o Putinie ogl膮damy?!
    Chyba mam ju偶 skleroz臋... to przecie偶 dzi臋ki Cusackowi Joseph nie 偶yje, nie dzi臋ki Luciusowi. Lucek nie mia艂 wyboru, chyba 偶e wcze艣niej Cusack i on o czym艣 dyskutowali, a ja nie pami臋tam...
    No to niez艂a jatka b臋dzie, hihi. Polowanko b臋dzie, a co jest potrzebne w polowaniu? Doskona艂y wzrok! Hahahhahhahahhaha... Hahahah, wyobrazi艂am sobie, jak Lucius ogl膮da fanarty w internecie, a potem uk艂ada Josepha i Sophie w jednej z najbardziej spro艣nych pozycji, jakie uda艂o si臋 mu znale藕膰. Nast臋pnie fotografuje trupy i m贸wi do siebie: ,,jak pi臋knie razem wygl膮daj膮, s膮 prawdziwym dzie艂em sztuki“. A p贸藕niej... wstawia fotografi臋/fotografie na Pinteresta.
    Idzie, idzie to czyta膰, tylko co to za zwierz臋, kt贸re idzie czyta膰 i co dok艂adnie zamierza nasze zwierz膮tko czyta膰? Hahhahahahha, ciekawie jest w istocie, ale wiadomo, moje nieobecno艣ci s膮 spowodowane zgo艂a czym艣 innym. (:

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Znalaz艂am! Link mobilny wprawdzie, ale prze艂膮czysz sobie:
      https://m.youtube.com/watch?t=1s&v=2IzGNasaIek

      Usu艅
    2. Lucius i Cusack to jedna osoba xD Nie chcia艂am, aby tu by艂 kolejny John xD
      A czyta艂a艣 pi膮ty rozdzia艂? Czy go przeskczy艂a艣? Bo doda艂am go ze star膮 dat膮.
      Inaczej nie mog艂am, nie mia艂am innych pomys艂贸w na usmiercenie Sophie i Josepha. Byli chciwi, a Lucius nie zabija艂 dla przyjemno艣ci, tylko po to, by odzyska膰 swoje pieni膮dze. No i oczywi艣cie musi pozby膰 si臋 艣wiadk贸w zbrodni, bo jak by inaczej?
      To opko przejdzie poprawki, r贸wnie偶, jak ka偶de inne moje. Ale to po uko艅czeniu.

      Usu艅
  2. Szuka艂am czego艣 z dreszczykiem, troch臋, a nawet bardziej brutalnego i w ten spos贸b trafi艂am tutaj. Jednak spisy opowiada艅 na co艣 si臋 przydaj膮.
    Jest ostro. Lucius to cz艂owiek bez 偶adnych skrupu艂贸w. Owszem, przeczuwa艂am, 偶e bez ofiar si臋 nie ob臋dzie, ale nie spodziewa艂am si臋 a偶 takiej brutalno艣ci z jego strony. Naprawd臋, to co zrobi艂 Sophie i Josephowi... nie byli anio艂kami, ale na tak膮 艣mier膰 nikt nie zas艂uguje.
    Co do Sarah... przechodzi przez piek艂o. Znalaz艂a si臋 tak naprawd臋 w sytuacji bez wyj艣cia. Mo偶e tylko czeka膰 i modli膰 si臋 o pomoc. Dobrze czu艂a, 偶e ten wyjazd to z艂y pomys艂. A ju偶 na pewno w takim towarzystwie. Cho膰 trudno powiedzie膰, jak to wszystko sko艅czy艂oby si臋, gdyby by艂a z kim艣 innym. Cz艂owiek w sytuacji zagro偶enia robi r贸偶ne rzeczy.
    Mam nadziej臋, 偶e Natalia i Roy znajd膮 Sar臋 i j膮 uwolni膮. Albo Ron i Jose zawiadomi膮 jakie艣 s艂u偶by. Kogokolwiek, kto m贸g艂by pom贸c.
    Zastanawia mnie, sk膮d Lucius mia艂 te pieni膮dze. I dlaczego nie pr贸bowa艂 wszystkiego za艂atwi膰 polubownie.
    Naprawd臋 wci膮gn臋艂o mnie to opowiadanie. Z niecierpliwo艣ci膮 czekam na kolejny rozdzia艂, a w wolnej chwili postaram si臋 zajrze膰 na pozosta艂e twoje blogi, bo zapowiadaj膮 si臋 r贸wnie ciekawie.
    Pozdrawiam
    Violin

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzi臋kuj臋 za tak mi艂y komentarz. A s膮dzi艂am, 偶e m贸j styl pisania jest nieco nudny - tak, jestem dla siebie krytyczna.
      Przyznam, 偶e nie jestem idea艂em w pisaniu, i ch臋tnie poprawi艂abym co nieco w tym jak i w innym moim opowiadaniu.
      Ciesz臋 si臋 ogromnie, 偶e moje opowiadanie Ci si臋 spodoba艂o. Wiesz, obawia艂am si臋, 偶e pojawi si臋 kto艣, kto mi powie, 偶e moje opowiadanie jest zbyt brutalne, ale ja nie chcia艂am koloryzowa膰 za mocno. Co prawda, w 偶yciu zdarzaj膮 si臋 tez nieprzyjemne sytuacje.
      Pozdrawiam r贸wnie偶 i dzi臋ki wielkie za komentarz i przeczytanie mojego opowiadania <3

      Usu艅

szablon wykonany przez oreuis
szablon wykonany przez oreuis