czwartek, 15 marca 2018

Chapter 03




______________馃惥____________

Hejka!
Nie, nie zawieszam opowiadania! Tak na wst臋pie.

"The Frozen Blood" poprawi艂am! Uff - ale - niestety nie mog臋 powrzuca膰 na bloga, bo czcionka si臋 psuje ;/ jest czarna, drobna i za Chiny nie chce si臋 pozmienia膰 jak naciskam np. verdana - rozmiar normalny.

"Hunter" ma ju偶 zarys kolejnych rozdzia艂贸w, wi臋c co艣 tam pisz臋 ...

Bardzo powoli p贸jdzie mi z pisaniem "Pok贸j 1408", nie tylko ze wzgl臋d贸w na poprawki "TFB" oraz Hunter. Nie mam zbytnio czasu, na razie mam zawalone dni prac膮 ...


Pozdrawiam.


2 komentarze:

  1. W porz膮dku, nie spiesz si臋. (: Ja nawet nie mam du偶o czasu na czytanie i Ci臋 zaniedbuj臋, eh. Jedyna pociecha, 偶e w wakacje b臋dzie lepiej. W sumie poczyta艂abym tak偶e inne blogi i pokomentowa艂a rozdzia艂y, a tu klops.
    Trzymaj si臋! (:
    No i zapomnia艂am 偶yczy膰 Ci Weso艂ych 艢wi膮t, a teraz to troch臋 po ptakach...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, nie zaniedbujesz mnie. Zawsze si臋 tu pojawisz :) O tak, w wakacje powinno by膰 lepiej. Nie wiem, ale jako艣 w lato inaczej jest. Niby wi臋cej czasu przybywa.
      Dzi臋ki za 偶yczenia :D

      Usu艅

szablon wykonany przez oreuis
szablon wykonany przez oreuis